wtorek, 31 stycznia 2012

'' Classic Funky "

Witajcie :*

wiem,wiem obiecalam napisac cos wczoraj:D ,ale nie wyszlo ,wiec wybaczcie,ale za to postaram sie nadrobic to zdjeciami jakie pochlonely mnie na sesji w niedziele.
Dla odmiany makijaz nie na mnie ;)
Fotografem byl utalentowany mlody chlopak Don Horne ,stylistka wlosow przezdolna kobietka z magicznymi dlonmi Renata Zaborek ,malowalam ja :)

Pierwsza modelka jest Ewa Rendzyniak,niesamowite spojrzenie,uwielbiam ja :)



Druga piekna modelka jaka Wam dzis przedstawie jest Monika Klinaviciute ,pochodzi z Litwy, tegoroczna MISS ETHNIC




  Ostatnia modelka jest Victoria Almazovaite rowniez pieknotka ze wschodniej granicy ,tak samo jak Monika pochodzi z Litwy .









Uzyte kosmetyki:
podklady Revlon PhotoReady
puder sypki Collection
baza pod cienie ArtDeco
roz Inglot
rozswietlacz Inglot
cienie Inglot
cienie z paletki Sleek  au Naturel
konturowka Essence
pomadki Clinique , Bourjois
bezbarwny blyszczyk Essence
tusz L'oreal Million Lashes
sztuczne rzeski z e-bay
biala kredka na linii wodnej Gosh



                      Milego mam nadzieje ogladania i do kolejnego wpisu - zapraszam
                                               pozdrawiam Wszystkich serdecznie
                                                                        Emila

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Makijaże wiadomo, ale włosy mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Dee :*
    a wloski robila ''Moja'' Renatka ,kobieta jest niesamowita !:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...