wtorek, 14 maja 2013

Pocalunek z puchu....w kobaltowym odcieniu ...




Hej Hej 



Witam Was serdecznie !

Jestem ...ostatnio w jakiejś niemocy tonę...nie z braku pomyslow ,lecz z braku checi by siegnac w ogóle po pędzle ...nie wiem co mi jest...
Ale dzis postanowilam sie otrzepac i cos stworzyc .
Jakis czas temu na e-bay zakupilam takie puszki do zdobien paznokci, ja totalnie nie paznokciowa jestem (kocham dlugie i zadbane paznokcie,mam paręnaście nawet lakierow,ale ciezko mi je w ogole zapuścić ,zmagam sie odwiecznie ze skorkami ) ,wiedzialam,ze predzej czy pozniej uzyje ich do makijazu :D
Tak tez sie to stalo dzis ,na oczku mamy żółty puszek a na ustach w odcieniu kobaltowym ;)
Zabawy co nie miara. Nic do oka mi nie wpadlo (pewnie Was to ciekawi) ,ogolnie latwo tez mozna "zamieść " cokolwiek sie osypie na twarz .

Kosmetyki uzyte :


podklad BB
puder EDM
baza UD
kredka biala NYX
pigmenty Glazel
eyeliner Lime Crime
klej Duo
sztuczne rzesy Red Cherry
puszek z e-bay (ozdoba do paznokci )
roz Essence












Nie jestem dobra w prowadzeniu bloga wiem...nawet przechodza mnie mysli by sie moze poddac i zrezygnowac...w koncu kazdy blog potrzebuje sporo czasu,sporo pracy,recenzji a nade wszystko systematyczności ,ktorej mi brakuje itd...
Nie mniej jednak dziekuje Wszystkim tym,ktorzy regularnie do mnie zagladaja i z checia! Doceniam to!


Sciskam 

Emi


16 komentarzy:

  1. Super te usta wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie te usta wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilia nawet nie opowiadaj takich bzdur ;P Twój blog jest genialny, jeden z lepszych jakie obserwuję:) Może i nie dodajesz makijaży zbyt często, ale jak już coś opublikujesz to naprawdę jest na co popatrzeć i czerpać inspirację :) Świetny jest ten makijaż, uwielbiam te usta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaa :)
    nieziemskie

    ani mi się waż rezygnować czy poddawać, oberwiesz w pupsko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem podobnego zdania, nie rezygnuj! dodawaj posty w miarę swoich możliwości, co z tego, że nie regularnie, nawet raz w miesiącu miło wejść i popatrzeć na Twoje szalone makijaże:)

      Usuń
  5. pięknie! zawsze jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności *.*
    nie mysl nawet o zamknięciu bloga! pisz po prostu kiedy masz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie puszek w dwóch miejscach na raz, to już lekka przesada, ale same usta albo tylko oczy... dobry pomysł! i chyba niemoc Cię opuściła ;) a że dobre pomysły lubię, to obserwuję i zabieram się do oglądam postów wstecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poddawaj się :) Prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Do zmotywowania Cię, zapraszam do mojego konkursu wakacyjnego :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/06/konkurs-wakacyjne-inspiracje.html
    Pędzle w dłoń i do dzieła ! Będzie mi bardzo milo, jeśli dołączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poddawaj sie !
    Chyba kazda bllogerka miala takiedni slabosci, ja ostatnio mialam ,,depreche blogowa`` ale mi przeszlo, sa czasem takie dolki makijazowe, raz na wozie, raz pod wozem glowa do gory.
    piekna praca Ci wyszla z reszta jak wszystkie, ktore do tej pory u Ciebie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!Szacunek za takie umiejętności!Sama chciałabym mieć z nich choć ciutkę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...