czwartek, 17 października 2013

" Dia De Los Muertos "



Witam ponownie 


Gotowi na kolejny makijaz na Hallowenowy wieczor ?

Dzis w wersji nietypowej kolorystycznej,mojej .....popularny makijaz Dia de los Muertos , inaczej w tlumaczeniu to Dzien zmarlych ,jest to najstarsze religijno-etniczne święto meksykańskie, czczące pozagrobowe życie zmarłych i więzy
Moja wersja jest nieco wesola i barwna , ciekawa jestem czy przypadnie Wam do gustu :)

Kosmetyki uzyte :

cienie MAP artystyczne
baza UD
brokat i plyn do brokatu z Lit Cosmetics
tusz Lancome
rzesy Inglot
pomadka fioletowa Bitch Slap Cosmetics
konturowka czerwona Rimmel
Duraline z Inglota
eyelinery Lime Crime









Milego czwartku ,ja uciekam spac u mnie juz prawie 2:30 w nocy 

zatem moje DOBRANOC 

a Wam Dzien Dobry 


Sciskam 

Emi

38 komentarzy:

  1. Wow, piękne wykonanie :) Więcej takich prac !!! :D Super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne Sugar Skull *____* Piękne kolorki i wzory super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie, widać mistrzowską rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy, jaki widziałam na Halloween:) świetnie, że jest tak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow, że ja tego wczesniej nie widziałam, genialnie Emi wyszło, jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 WSPANIAŁE <3 Brak mi słów..

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie się podziewasz Emilko że cie tu nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko nie nadaje sie na prowadzenie bloga...po prostu stwierdzilam,ze nie ma sensu...ale dziekuje,ze zapytalas,cieplej mi na serduchu,sciskam

      Usuń
    2. WOGÓLE SIĘ Z TOBĄ NIE ZGADZAM !!!!!!!!! tesknimy za Tobą !! Wróć !!!!!!

      Usuń
  8. Super :) Cudownie się patrzy na prace takiej zdolnej i kreatywnej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wykonanie!!! A ja nie wiem czemu mi ostatnio chodzi po głowie makijaż w tym stylu choć kiedyś w ogóle mi się takie nie podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, idealny na zabawę! Jeszcze tylko trochę mroczna tunika damska i jazda na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż jak i cały Twój blog :) Cieszę się że się na niego natknęłam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mēs piedāvājam medikamentus, lai ārstētu dažādas veselības problēmas, izmantojot zāles, kas ir jau komplektā ar graudu var izārstēt slimības pilnīgi.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  13. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń
  14. Hari ini terakhir kloter 1, Kalau sampai Anda melewatkannya, Anda akan kehilangan 2 bonus senilai lebih dari 1juta

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    OdpowiedzUsuń
  15. As stated by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh 42 pounds less than us.

    (And realistically, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to around "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Click on this link to find out if this quick questionnaire can help you decipher your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń
  16. This post is really amazing
    Village Talkies a top-quality professional corporate video production company in Bangalore and also best explainer video company in Bangalore & animation video makers in Bangalore, Chennai, India & Maryland, Baltimore, USA provides Corporate & Brand films, Promotional, Marketing videos & Training videos, Product demo videos, Employee videos, Product video explainers, eLearning videos, 2d Animation, 3d Animation, Motion Graphics, Whiteboard Explainer videos Client Testimonial Videos, Video Presentation and more for all start-ups, industries, and corporate companies. From scripting to corporate video production services, explainer & 3d, 2d animation video production , our solutions are customized to your budget, timeline, and to meet the company goals and objectives.
    As a best video production company in Bangalore, we produce quality and creative videos to our clients.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...