czwartek, 19 lipca 2012

Night out in blue ...

Witajcie 

Pisze tego posta z prawie tygodniowym opoznieniem,cos ostatnio nie moglam napisac posta ,wychodzily jakies bledy ,mam nadzieje,ze tym razem sie to uda.
Witam Was po dlugiej przerwie,nie wiem czy ktoras sie stesknila,w sumie moj blog jest blogiem slabo popularnym,ale ja na pewno sie stesknilam za Wami :)
Zamknelam na zawsze drzwi pewnej sprawy,troche sie u mnie dzieje ostatnio i nie koniecznie tylko pozytywnie,ale to norma,w koncu nikt nie powiedzial,ze bedzie latwo a zycie bedzie tylko rozpieszczac :D
Czekam w zawieszeniu i pewnym wewnetrznym niepokoju na rozwoj wydarzen.
Nic nie bede zdradzac Wam jeszcze dopoki sie wszystko nie wyklaruje.
By juz wiecej Was nie zanudzac przechodze do sedna sprawy,mianowicie ostatnio moja siostra miala urodziny i jak nie chodze po klubach tak tym razem udalo Jej sie mnie wyciagnac i przez to tez powstal ten makijaz,wtedy bardzo chcialo mi sie wszelkich niebieskosci :)))
Zdradze Wam ,ze ostatnio w ogole sie nie maluje ,to juz 2 miesiac taki,owszem kusilam sie na konkursy,gdy przychodzila wena ,ale tak to nawet rzes nie pociagalam tuszem :)

Nie jest jakis specjalnie wyjatkowy,ale chce sie przypomniec choc nim  ma osoba i podziekowac,za to,ze wciaz mimo to ze mna jestescie - DZIEKUJE! :***

Kosmetyki uzyte:

podklad Revlon PhotoReady
baza pod cienie ArtDeco
cienie Inglot i MAP
eyeliner Essence i Loreal
sztuczne rzeski z nowej dostawy z ebay
tusz Loreal
pomadka Catrice i blyszczyk (nie pamietam teraz)
roz Inglot 
brazer Kryolan i Pease
cien do brwi Inglot
granatowa kredka Essence
rozswietlacz Kryolan 


Milego mam nadzieje ogladania 










Sciskam Was serdecznie 
Emi

24 komentarze:

  1. jak to nie? oczywiście, że jest wyjątkowy :) jak każdy Twój :)

    przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Malinko Kochana ,dziekuje za Twe przemile slowa :*
      co u Ciebie? sciskam serdecznie

      Usuń
  2. Pięknie i fajny pomysł :)
    U mnie dzisiaj tylko niebieska kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje mamo Stelli i Livii :) ciesze sie,ze sie podoba :)
      bedac w Pl tez mialam niebieska kreseczke na oczku raz, lubie prostote :) choc tez nie ukrywam,ze kocham innosc :D

      Usuń
  3. Piękne niebieskości :) A malować latem chyba mało komu się chce,bo i po co?
    Naturalnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje :) w sumie tu gdzie jestem lata nie ma a jak bylo cos ze slonka to w maju i to nie caly tydzien ,wiec warunki sa,ale brak checi ;)

      Usuń
  4. śliczny i dopieszczony :-) ja również ostatnio wielbię wszelakie niebieskości :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Aniu ,pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Jednak nie potrafię precyzyjnie obchodzić się z cieniami- Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za tak mila ocene mej pracy :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Musiałaś ślicznie wyglądać :) piękny makijaż :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo moje klimaty. Swietne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...