sobota, 28 lipca 2012

Twist fioletu kontra zielen z akcentem pomaranczy ....

Witam Was Kochane


Lato pewnie prawie u kazdej w pełni,no właśnie ... prawie u każdej...niestety na wyspie go nie ma a jak bylo to zbyt krotko by sie nim nacieszyc i prognoza na najblizsze tygodnie wcale nie obiecujaca :/ eh
Z racji tego ,ze za oknem dzis caly dzien pada postanowilam cos zmalowac :)
Wybaczcie mi,dopiero na zdjęciach zauważyłam,ze eyeliner mi popękał ,musiałam kupić stary jakiś :/




Kosmetyki użyte :

podkład mineralny EDM
roz mineralny EDM
rozswietlacz Alva
baza pod cienie ArtDeco
cienie Inglot plus z paletki 120 manly
eyeliner Catrice
sztuczne rzesy
tusz Loreal 
usta - tutaj mix paru rzeczy ,plus błyszczyk Golden Rose  
biala kredka NYX
eyeliner MAP


Milego ogladania i wspaniale spedzonego weekendu








Ściskam Was 

Emi

12 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Uwielbiam takie kolorowe :)
    U mnie jest taki upał że żyć sie nie da, więc nie wiem co lepsze :)

    Zapraszam do zabawy:) :

    http://carmillabeauty.blogspot.com/2012/07/inspired-by-disney-princess-zabawe-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci pieknie Carmilla :)
    kto wie moze sie przylacze do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popatrz w lustro :):*
      dziekuje ,bo to bardzo mily komplement ,zwlaszcza w moim juz wieku :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny!
    Kolory rewelacja- pięknie nasycone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpiekniej dziekuje Ci Ewelinko :) pozdrawiam

      Usuń
  5. te pomarańczowe kropeczki nadają ekspresji temu makijażowi, niby taki detal a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze,ze tak pozytywnie go odbierasz moja imienniczko :) dziekuje,pozdrawiam

      Usuń
  6. allleee Ty masz kocie spojrzenie :))) pięknie wygląda ten makijaż i baardzo podobają mi się takie połączenia kolorystyczne!

    Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja i kocie :D ,ale dzieki ,dzieki wielkie :*
      za wszystkie te mile slowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...