czwartek, 13 grudnia 2012

..."jakże to życie usłane przemiennością zdarzeń plecione wstążki dni się mienią ..."


Witam Was Moje Drogie 

Wczoraj przed snem mialam wizje jednego  makijazu ,dzis postanowilam to co sobie ulozylam w glowie przelac na powieke...nie jest to co chcialam,bo oczywiscie zamysl byl,ale praca poszla swoim torem ;D ...jak np brew ombre ;)
Ja osobiście kocham wszelkie zabawy z makijażem i eksperymenty,te z Was ,które mnie już troszkę znają wiedza :)
Zdaje sobie sprawę,ze nie musi się wszystko wszystkim podobać,każdy ma swój gust i być tak powinno. Nie wiem czy akurat choć troszkę moja inwencja twórcza wpadnie Wam w oczko,jeśli tak to się ciesze a jeśli nie to na pewno będzie okazja by znaleźć coś u mnie dla siebie wedle upodobań ;)
W ogole bardzo pokochalam wszelki brokat, moglabym z jego udzialem malowac sie codziennie :D
tak,tak ja z tych srok jestem hehe

Kosmetyki użyte :

baza UD
cienie z paletki Sleek au Naturel
Duraline z Inglota
brokat z Bitch Slap Cosmetics
tusz Lorea'l
sztuczne rzeski
brokat zloty no name 
biała kredka Gosh






*** 


A jak u Was z przygotowaniami do Świąt ? pewnie porządki,zakupy i wszelka praca wre aż milo :)
Ubrałyście ju choinki ?
U mnie w tym roku będzie spokojniej niż zawsze,ale za rok na pewno nadrobię ozdobami,potrawami jak i podarunkami jak w domu rodzinnym bywało.
 Dobrze,ze śnieg jest za oknem i będzie ,bo on sam nastraja bardzo świątecznie a sąsiedzi do tego wystrojem pięknym swych domów :)


Takim oto akcentem zegnam sie na dzis 

do nastepnego Kochane

buziaki

Emi

20 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja wstałam o 5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja jeszcze sie nawet nie kladlam :D...u mnie jest inna strefa czasowa,w Pl jestescie o prawie dzien do przodu ,u mnie dopiero zbliza sie 12 w nocy ,jeszcze 12 stycznia ;)

      Usuń
  2. to wszystko cieniami i duralinem? fajnie. wygląda jak liner. Domi chce duraline teraz jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) ja osobiscie kocham duraline i nie wyobrazam sobie wizazowania bez niej ;) polecam z czystym sumieniem !
      dziekuje !

      Usuń
  3. Noo makijaż ciekawy ;)) Ja porządki zaczynam dopiero od poniedziałku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      no to masz jeszcze weekend by zlapac gleboki oddech a pozniej do boju ;) :))

      Usuń
  4. Ale fajnie to wygląda :D Emi masz głowę pełną pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli Ci sie Ewesko na prawde podoba to ja siedze z rogalem :) dziekuje!
      w sumie pozniej pomyslalam,ze moglam dol zostawic goly...no nic jest jak jest :*

      Usuń
  5. Świetne sa twoje makijaże! ten mnie powalił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie ogromny komplement ,dziekuje Ci z serca Farizah! :*

      Usuń
  6. Brew ombre to wspaniały pomysł :) najbardziej podoba mi się w calym makijażu :) Chętnie zrobie sobie coś podobnego na noc sylwestrową:)
    Ahh te nocne weny :)) Cieżko jest po takich zasnąć bo strach że rano się zapomni;)
    Brokaty mówisz?;) mam na ich punkcie prawdziwą obsesje:D Zwłaszcza przed sylwestrem i w czasie karnawału :))
    Zawsze ogladając Twoje make upy wydaje mi się że musisz niesamowicie pięknie rysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sie ciesze,ze brewka sie podoba i masz chec wdrozyc ja w najblizszej przyszlosci ;) koniecznie pokaz! :)
      to prawda czesto jest tak ,ze przed snem cos wpadnie do glowy a rano nie bardzo sie juz pamieta,ale w moim przypadku to starosc nie radosc :D hehe
      zgadza sie przed szalem karnawalowym brokaty sa MUST HAVE :D!!!
      no i zdziwisz sie,bo w ogole nie mam talentu do rysowania,nigdy nie mialam,za to moj swietej pamieci Tatus mial...w sumie szkoda,bo latwiej by bylo wiele wiecej rzeczy stworzyc na powiekach :)

      Usuń
    2. To widocznie Tata zostawił Ci wspaniały prezent i dał Ci trochę swojego talentu:)
      Rzeczywiście, kiedy umie się rysować to łatwiej jest i w wizażu, jednak znam świetne charakteryzatorki które nie mają za grosz talentu do rysowania;)

      Usuń
    3. na pewno tak jest ,bo mama ma talent ,ale kulinarny :) dzieki temu czuje Go tez zawsze przy sobie i mam nadzieje,ze cieszy sie razem ze mna tym co robie :)
      no i fakt,zaluje,ze potrafie na kartce tak pieknie tworzyc co niektorzy oj o ile piekniej moznaby tworzyc na oczku :)

      Usuń
  7. Niesamowite :) Z serpentynami i sylwestrem mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Dee :*...masz racje ,w sumie serpentyny i szampan w Sylwka z babelkami skojarzyc sie moze ;)

      Usuń
  8. O kurcze to jest dopiero szaleństwo na oku :) podoba mi się bardzo:) tego jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...