piątek, 21 grudnia 2012

...W ten wieczor Wigilijny .....


Moje Drogie 

Święta tuz tuz...korzystam zatem z chwili wolnej i spiesze by podzielić się z Wami wirtualnym opłatkiem ,złożyć życzenia i zarazem podziękować za to ,ze jesteście,chcecie do mnie zaglądać ,za każde mile słowo - dziękuje !:) 




Jest taka noc, na którą człowiek czeka i za którą tęskni. 
Jest taki wyjątkowy wieczór w roku, gdy wszyscy obecni gromadzą się przy wspólnym stole.
Jest taki wieczór, gdy gasną spory, znika nienawiść… 
Wieczór, gdy łamiemy opłatek, składamy życzenia… To noc wyjątkowa…Jedyna… Niepowtarzalna…
Noc Bożego Narodzenia…






Niech
nadchodzące Święta będą dla każdego z Was
niezapomnianym czasem spędzonym
bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzę Wam, aby odbyły się w spokoju,
radości wśród Rodziny, Przyjaciół.

            Magicznych Świąt Bożego Narodzenia Wam Wszystkim  !

Emi 
 

8 komentarzy:

  1. Emi, piękna choinka <3 <3 <3 ma swój klimacik :)

    Tobie także życzę spokojnych i wesołych świąt :*********************

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj :) Dziękujemy !! ;*
    Ja również Ci życzę wszytskiego dobrego! Spokojnych i rodzinnych świąt ! A Nowy Rok przywitak w szampańskim nastroju ;**

    Choinka bardzo bardzo bardzo przypomina mi moją z zeszłego roku:) Tylko Twoja naprawde jest piękna i jaka rozłozysta!!!!!! Śliczna kokarda na górze:)
    Ja w tym roku postanowiłam że będzie w zimnych kolorach- fiolet, biel, srebro .. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekujemy za zyczenia i życze z swojej strony tego samego :)Piekna choinka..a ozdóbki samorobione sliczne są!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Agnieszko i ciesze sie,ze sie podoba :)

      Usuń
  4. Dziękujemy!! I Wzajemnie Kochana:) A ozdóbki są cudowne ;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...