środa, 17 lipca 2013

po dluuuuugiej przerwie w koncu siegnelam po pedzle ....



Witam Wszystkich serdecznie


Dlugo mnie nie bylo z zadnym nowym makijazem....wiem...dzis postanowilam walczyc z moja niechecia do pedzli i malowania ;)
w wyniku czego wyszlo jak zwykle nie wiadomo co hehe
ale grunt,ze w ogole cos ruszylo i oby juz trwalo ,bo nie lubie czuc sie jak sie do tej pory czulam..

z racjo poznej pory u mnie post bedzie krotki , wybaczcie


Kosmetyki uzyte:

podklad Soraya
baza UD
biala kredka NYX
cienie Inglot
eyeliner Lime Crime
tusz Lancome
sztuczne rzesy Red Cherry
pomadka Catrice
roz Essence
rozswietlacz Essence
brazer IsaDora








Wszystkich serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje,ze niebawem znow sie spotkamy !


milego dnia dla Was...ja zaraz uciekam spac

zatem moje dobranoc

Buziaki

21 komentarzy:

  1. Bosko, bosko, bosko! :) Cieszę się, że wróciłaś :D A nowy makijaż bardzo przypomina mi rybkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci pieknie RedHead-Girl :) jakze milo wiedziec,ze ktos czekal i cieszy sie z powrotu! NIEZMIERNIE MI MILO,POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super makijaż jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny powrot, makijaz mega kreatywny, bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Edytko ! bardzo sie ciesze,ze Ci sie spodobal

      Usuń
  5. Jak zwykle cudownie ;) ja ze względu na prace i lenistwo z nią związane też dawno nic nie dodawałam jedynie wchodzę na inne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kasenko :* ...no tak ,jak jest praca jest zle ,jak jej nie ma tez nie jest dobrze ..i jak to wszystko pogodzic ? :)

      Usuń
  6. jest szał!
    Emi, nie znikaj tak! brakuje Twojej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko cieplo na sercu sie robi po Twoich slowach,dziekuje ! :*
      co do tworczosci to naprawde w swiecie blogow jest w czym przebierac,wybierac ,wiec jak mnie nawet nie ma to zawsze jest co podejrzec mysle ;)
      buziaki

      Usuń
  7. kolejne arcydzieło :D bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam, ze rzadko piszesz.... na takie posty warto czekac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie bardzo jesli naprawde tak uwazasz :) dziekuje !!!

      Usuń
  9. za dużo się dzieje ale chyba to zamierzony efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalny makijaż ! Aż chciałabym się oddać w twoje ręce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Daria :) z checia bym sie Toba zjela :)

      Usuń
  11. Fajnie że wróciłaś, brakowało tu Twoich kolorowych, pięknych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Over 160k women and men are trying a easy and SECRET "water hack" to burn 2lbs each and every night as they sleep.

    It's painless and works on anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a clear glass and fill it up with water half the way

    2) And then follow this proven HACK

    so you'll be 2lbs skinnier the very next day!

    OdpowiedzUsuń
  13. Did you know there's a 12 word sentence you can say to your crush... that will induce intense feelings of love and impulsive appeal for you buried inside his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, idolize and guard you with his entire heart...

    ====> 12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work harder than before to love and admire you.

    In fact, fueling this powerful instinct is so binding to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him expose his heart and soul to you in such a way he haven't expressed before and he will perceive you as the only woman in the universe who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...