czwartek, 24 maja 2012

Kolejny zbior moich poczynan sesyjnych :)

Witajcie

Ale zaniedbuje bloga i Was..wiem,wybaczcie mi to proszę .
Sama w ogóle się nie maluje ,brakuje mi na to chęci ,chodzę tylko z kremem na twarzy :)

Dzis chce Wam przedstawić parę zdjęć z sesji przy jakich ostatnio miałam okazje wziasc udział .

Pierwsze to z sesji z cudowna modelka Ewa Rendzyniak ,focil Don Horne a stylizowała Carmel Daly,ja malowałam i robiłam włoski ( z tej serii będzie więcej,ale nie mogę jeszcze pokazać...zdradzę ,ze czekają na publikacje :D )




inna odslona fantastycznej Ewy Rendzyniak ,zdjecie - Anita Sadowska





na drugim zdjęciu przedstawiam Wam modelkę Rachel Lally , fotografowala Halinka Garycka



kolejna z modelek jest egzotyczna Li-Ann, focil Don Horne...
tutaj tez czesalam :)



i jeszcze jedna odslona cudownej Li-Ann ,lecz w obiektywie Anity Sadowskiej





kolejna modelka jest Clodagh Conway w obiektywie Pauliny Milczarek 
makijaz i wloski - ja ;)





Jako ostatnie zdjecie Ani Garbowskiej w obiektywie Anity Sadowskiej




Tym oto akcentem pozdrawiam Was wszystkie ciepło i serdecznie ,mam nadzieje,ze o mnie nie zapomnicie z racji regularnych wpisów ,tego bym nie chciała :)
Niektóre z Was śledzą moje poczynania na fb ,na który oczywiście Wszystkich zapraszam .

Buziaki

Emi


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci pieknie Katalinko :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ogromnie sie ciesze,ze sie spodobalo :) dziekuje!

      Usuń
  3. Świetne makijaże! Emi Ty to masz pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Dee :)! a pomysly - klasyki raczej ,teraz pustki w glowie zaprzatane wydarzeniami na bierzaco ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze makijaże ;) Świetną robotę wykonałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczne i z serca podziekowania za tak mile slowa Agnieszko :)!!

      Usuń
    2. Alez nie ma za co... prawdę tylko mowie :P

      Usuń
  5. Bosko! Super się ogląda!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaże i włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite prace... Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne sesje i piekne makijaze Emi:* brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ciesze sie bradzo ,ze sie podobaja :) dziekuje

      Usuń
  11. Piękne makijaże,zdjęcia,zazdroszczę tylu sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie ma czego :) dziekuje za zawsze mile i cieple slowo :**

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi milo czytajac te slowa- dziekuje!:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...