czwartek, 3 maja 2012

" Kroczac szlakiem codziennym ,niose w kieszeni ciepło słowa - na drogę"

Witam Was Kochane serdecznie

Dzis przychodzę do Was z propozycja dziennego makijażu w kolorystyce szarości i różu.
Akcentuje go jednak dość mocna krecha :) 
W sumie zamierzam coś w najbliższych dniach szalonego zmalować dla Was,mam nadzieje,ze mi to wyjdzie.
Ostatnio troszkę się u mnie dzieje,wiec nawet często chęci jakoś brak na malowanie ,wiec kolo domu i w domu chodzę bez makijażu w ogóle,jedynie krem na twarzy odżywczy i odzywka na rzęsy :)

Kosmetyki użyte :

cienie mineralne (odsypki,kiedyś kupione,wróciły do łask) nie pamiętam jakiej firmy
baza UD
tusz Bell
podkład Rimmel 
rozswietlacz Bobbi Brown 
pomadko&błyszczyk YSL
kredka do brwi IsaDora

Milego oglądania mam nadzieje i do następnego












Pozdrawiam cieplutko 

Emi

10 komentarzy:

  1. pięknie Ci wyszedł ten makijaż :) no i oczywiście czekam na coś szalonego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ten makijaz to nic specjalnego ,ale jakos bloga trzeba czasami wskrzeszac :)
      zreszta takie zyklaczki chyba tez sa potrzebne,mysle :)
      dziekuje :***

      Usuń
  2. Ja przyłączam się do listy oczekujących ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe widze,ze wolicie inność w makijazach i takie dzienne to nuda :D

      no wybredne Wy ,wybredna Babiny :D :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no to mnie pogonily z dzisiejszym lajtem ..coz ide sobie O! :D

      Usuń
  4. Wolimy szaleństwo, ale masz rację zwyklaczki też są potrzebne. I bardzo ładnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozbestwiłyście sie Moje Drogie :D
      beda szalenstwa ale i tez te mniej szalone ;)
      dzieki:*

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) Przepięknie pomalowane oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za mily komentarz :)pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...