czwartek, 25 lipca 2013

musnieciem motylich skrzydel utkane spojrzenie zalotne



Witam Witam Kochani


Hehe nie daje odpoczac co? ! 
Po prostu płodna ostatnio jestem i niech ta chwila trwa ,bo dobrze mi znow z tym !

Jakis czas temu dostalam od znajomej motyla w prezencie ,takiego sztucznego z piór , wiedzialam odrazu ,ze go wykorzystam do jakiegos makijazu i tak tez sie stalo ;)
Oto dzis powstal makijaz inspirowany tymże motylkiem

Mam nadzieje,ze sie Wam spodoba 


Kosmetyki uzyte:

podklad Soraya
puder EDM
roz EDM
baza UD
biala kredka NYX
paletka cieni 120 manly
czarna kredka UD
eyeliner zloty Avon
rzesy Inglot
tusz Lancome
rozswietlacz Inglot










Milego nadchodzacego weekendu !

buziaki 



Emi

20 komentarzy:

  1. Bosko !!!! A jak uzyskałaś efekt kropelek na rzesach?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Rewelacja ♥ Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co.. do tego wszystkiego Ty jesteś taka piękna, że zdjęcia wychodzą jak z jakiejś sesji !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite ! ;) Z każdym razem twoje makijaże powalają mnie na kolana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rzęsy są Mega! A cały makijaż to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. No po prostu brak mi słów - cudowny makijaż, piękne kolory, no wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! Przechodzisz samą siebie - to jest piękne!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej jaki cudny makijaż :)uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle pięknie! e tam pieknie to za mało powiedziane....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wogóle teraz tak sobie pomyslałam, ze ja się kiedyś spotkamy ;)) bo przecież kiedys musimy, to ja chce byc Twoja modelka i oddaje się dosłownie cała w Twoje rece i chce sesyjke, ale taka na maxa odjechaną! I koniec nie ma odmowy

      Usuń
  10. Co za cudo! przepiękny make up, świetny pomysł z tym eyelinerem. Rzęsy extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Emi:) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj sama chciałabym być tak płodna jak Ty. Ostatnio mam mase pomysłów ale kłopot w tym, że nie potrafię ich przelać na twarz. Nic wychodzić nie chce. Może jutro coś zmaluje i opublikuje. Trzeba zacząć z powrotem działać!:)) A Twoje prace cudo. Przyciągnął mnie tu nagłówek. Wszystko takie kolorowe:O i te tytuły postów. Ahh moja słabość:D Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odlotowo! Z takim makijażem lato może trwać i trwać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dość, że moja imienniczka, to jeszcze robi takie piękne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...