wtorek, 23 lipca 2013

pąsowym różem spowita.... w blasku pereł skąpana



Witajcie 


Tak ,tak to znowu ja hehe ,jak jej nie bylo tak nie bylo a teraz przyszla i zarzuca makijazami :)))

Powiedzcie kiedy bedziecie miec dosc ;)

Mam nadzieje,ze chec ,ktora pomalu wraca z kazdym makijazem pozostanie ze mna na dluzej.

Jakies pare dni temu kolezanka poprosila mnie o makijaz w rozach i fioletach.

Dzisiejszy makijaz jest wlasnie z uzyciem tych wlasnie barw .
Mam nadzieje,ze przypadnie Wam do gustu.


Kosmetyki uzyte :

podklas Soraya
puder EDM
rozswietlacz Inglot
roz Essence i cien z paletki Sleek Acid
baza UD
biala kredka NYX jumbo
cienie z paletki Sleek Acid 
fiolet z wiezyczki Glazel
perelki
sztuczne rzesy
tusz Lancome
zel do wlosow 
 pomadka Catrice









Do nastepnego 

Buziaki 

Emi

27 komentarzy:

  1. Lubie te kolorki, choć wolę sam fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko w sam roz sie "ubieram"...ale kocham go w polaczeniu z fioletami :) dzieki!

      Usuń
  2. Super makijaż, a te spiralne zrobione z włosów cudo! W dodatku te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekowac pieknie ,dziekowac :)!!

      Usuń
  3. na początku myślałam, że to namalowane spirale:) genialne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszke nerwow mnie te spirale kosztowaly,ale warto bylo :) dziekuje pieknie ! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kasiu pora sie otrzepac :) przynajmniej sie staram :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ciesze sie,ze sie spodobalo ,dziekuje Asiu!

      Usuń
  6. Jesteś fenomenalna, za każdym razem jak tylko tutaj wchodzę jestem pod wrażeniem twojej wyobraźnie ! Coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej...nawet nie wiesz jak bardzo ciesza mnie Twoje slowa,bardzo to doceniam i niezwykle przyjemnie sie z tym czuje ,pozdrawiam serdecznie Cie Dario !

      Usuń
  7. Niesamowite, to już dzieło sztuki, a nie makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narja dzieki z serca wielkie ! :)

      Usuń
  8. niezwykłe! takie galaktyczne wyszło z tymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko cos z ta galatkyka jest ...tak sie przygladam i tez cos tam dostrzegam ;) dziekuje :*

      Usuń
  9. Patrzę i mam skojarzenia z Weneckkimi maskami. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ,pod maski Weneckie tez mozna calosc podciagnac :) dzieki Kochanie!

      Usuń
  10. Ciebie dość? NIGDY! Jak zawsze bomba! Ja nie wiem, co Ty za cuda masz w głowie, że tak niesamowite pomysły z niej wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gray hehe uuufff cale szczescie :D...nie chcialabym uslyszec od nikogo,ze ma mnie dosc jak i nie chcialabym by wyobraznie nagle wywialo z mojej glowy :)! to mi bradzo pomaga gdy czuje sie samotna :) wtedy tworze! i odrazu lepiej mi

      Usuń
  11. Co to za sztuczne rzęsy ?? pięknie się prezentują !! :)) <3
    W ogóle cała jesteś przepiękna... <3 Te włosy które ułożyłaś na twarzy wyglądają zjawiskowo!
    ..Jestem zachwycona Twoją pracą !!!! <3 <3 <3


    P.S. W komentarzach u jednej blogerki widziałam że piszesz o podkładzie MAP i że go nie polubiłaś. Może masz go jeszcze i chcesz odsprzedać ? :))))

    P.S.2. Emiii w przyszłym tygodniu rusza u mnie konkurs makijażowy i Twojej pracy nie może tam zabraknąć ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie rzeski to Red Cherry :)
      hehe przepiekna powiadasz - to tzw moc makijazu :D hihi
      bardzo sie ciesze,ze tak Cie urzekla ta cala stylizacja ,dziekuje !

      co do podkladu MAP to sobie lezy w piwnicy w kartonie ...nie wiem w sumie dla mnie za ciezki..a co do odsprzedania to widzisz nawet problemu takiego by nie bylo,ale ja mieszkam tak daleko,ze przesylki pewnie przkroczyly by koszt zakupu ,niestety i tez z tego tytulu niestety nie moge wziasc udzial w konkursie u Ciebie,gdyz nie oplaca sie do mnie paczuszek slac,za drogie sa :( ...( oczywiscie gdybym w ogole wygrala zacznijmy od tego )

      sciskam !

      Usuń
    2. Ojjj.. to gdzie Ty jesteś ?? !!! Australia ??????? :)))))

      Usuń
    3. oszzz fak :)))) to rozumiem..

      Wielkia Szkoda, że jesteś tak daleko ode mnie !
      <3 <3 <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...