środa, 17 lipca 2013

po dluuuuugiej przerwie w koncu siegnelam po pedzle ....



Witam Wszystkich serdecznie


Dlugo mnie nie bylo z zadnym nowym makijazem....wiem...dzis postanowilam walczyc z moja niechecia do pedzli i malowania ;)
w wyniku czego wyszlo jak zwykle nie wiadomo co hehe
ale grunt,ze w ogole cos ruszylo i oby juz trwalo ,bo nie lubie czuc sie jak sie do tej pory czulam..

z racjo poznej pory u mnie post bedzie krotki , wybaczcie


Kosmetyki uzyte:

podklad Soraya
baza UD
biala kredka NYX
cienie Inglot
eyeliner Lime Crime
tusz Lancome
sztuczne rzesy Red Cherry
pomadka Catrice
roz Essence
rozswietlacz Essence
brazer IsaDora








Wszystkich serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje,ze niebawem znow sie spotkamy !


milego dnia dla Was...ja zaraz uciekam spac

zatem moje dobranoc

Buziaki

19 komentarzy:

  1. Bosko, bosko, bosko! :) Cieszę się, że wróciłaś :D A nowy makijaż bardzo przypomina mi rybkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci pieknie RedHead-Girl :) jakze milo wiedziec,ze ktos czekal i cieszy sie z powrotu! NIEZMIERNIE MI MILO,POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super makijaż jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny powrot, makijaz mega kreatywny, bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Edytko ! bardzo sie ciesze,ze Ci sie spodobal

      Usuń
  5. Jak zwykle cudownie ;) ja ze względu na prace i lenistwo z nią związane też dawno nic nie dodawałam jedynie wchodzę na inne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kasenko :* ...no tak ,jak jest praca jest zle ,jak jej nie ma tez nie jest dobrze ..i jak to wszystko pogodzic ? :)

      Usuń
  6. jest szał!
    Emi, nie znikaj tak! brakuje Twojej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko cieplo na sercu sie robi po Twoich slowach,dziekuje ! :*
      co do tworczosci to naprawde w swiecie blogow jest w czym przebierac,wybierac ,wiec jak mnie nawet nie ma to zawsze jest co podejrzec mysle ;)
      buziaki

      Usuń
  7. kolejne arcydzieło :D bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam, ze rzadko piszesz.... na takie posty warto czekac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie bardzo jesli naprawde tak uwazasz :) dziekuje !!!

      Usuń
  9. za dużo się dzieje ale chyba to zamierzony efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalny makijaż ! Aż chciałabym się oddać w twoje ręce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Daria :) z checia bym sie Toba zjela :)

      Usuń
  11. Fajnie że wróciłaś, brakowało tu Twoich kolorowych, pięknych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...